Дорогий чи дешевий ароматичний дифузор, який вибрати?

Ні для кого не секрет, що кожен товар можна придбати в різних цінових сегментах. У чому ж їхня відмінність один від одного? Нумо розбиратися...

Розглянемо ароматичний дифузор цінової категорії "мас-маркет", який широко представлений у різних супермаркетах і торгових центрах.

1) Ціна - так, безумовно, в боротьбі за ціною товару можна пробачити багато чого, але, скажіть, як часто бюджетний ароматичний дифузор стає просто флаконом з паличками, який пахне тільки якщо піднести його до носа. Я зустрічав безліч таких випадків!

2) Аромат - свідомо в цьому сегменті ви не зустрінете складних ароматів і багатих букетів. Здебільшого це моноаромати (яблуко, ваніль, лимон, манго і подібні), які до того ж нагадують запах побутової хімії. Наче замість дифузора ви використовуєте пляшку мийного засобу.

3) Час роботи - у кращому разі дифузор відпрацює 1 місяць і рівномірно випарується. Так, можливо, це краще ніж нічого, але, скажіть, Ви зробите повторну покупку цього ж самого ароматичного дифузора?

Я часто бачу покупців, які з бажанням придбати ароматичний дифузор додому підходять до полиці з величезним асортиментом, ігноруючи торговельну марку, яку вже брали до цього, намагаються вибрати щось новеньке в цьому ж ціновому сегменті, сподіваючись на більш вдалий вибір. Після плюс-мінус п'ятого аромату, губляться, рецептори втомлюються, аромати змішуються і в кращому разі нічого не купують, а в гіршому - купують те, що, надалі, не подобається.

То чи варто витрачати гроші на товар, який свідомо не працює?

Тепер розгляньмо чому продаються ароматичні дифузори дорогого цінового сегмента.

Перше це, звісно, аромат. Ароматична композиція дорогих дифузорів - це багатогранний букет з багатою ольфакторною пірамідою, схожою на аромат парфумів. Якісна основа не може коштувати дешево.

Друге це "робота" аромату. Склад ароматичного дифузора підібраний так, щоб ви насолоджувалися ним 2-3 місяці. Деякі клієнти кажуть: "Ось у мене дифузор від конкурентів стоїть рік і не закачується", пояснюю чому так відбувається...

Трапляється, що виробник, підбираючи носій для ароматичної композиції, помиляється, що надалі призводить до такої картини: легкі фракції ефірних олій, розчинені в носії, випаровуються, а важкі, не розчинившись, залишаються на дні флакона. Я вас запевняю, такий флакон і ще рік може простояти й не випаруватися. Але тільки й толку від нього ніякого не буде.

Суть якраз і полягає в тому, щоб дотриматися балансу і зробити продукт, який і не випарується занадто швидко, і не осяде на дні на 2 роки.

Ще одне... За площі приміщення понад 30 м2 рекомендую флакони від 300 до 1000 мл з паличками для розпилення від 40 до 50 см. Ці показники дадуть змогу закрити велику вітальню. Ну а якщо площа приміщення понад 50 м2 рекомендую протестувати електричні ароматичні машини, так само представлені на нашому сайті.

Бажаю Вам уникнути розчарування, отримати максимум емоцій і наповнити ваш дім прекрасним неповторним ароматом.

Вдалого Вам вибору!!!

З найкращими побажаннями, Володимир Яловенко, SEO ТМ ARDEMA

(Будь-яке копіювання за погодженням з автором)